سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 2361
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۵۲ |
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

یک گرمخانه جدید در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یک گرمخانه جدید در محدوده بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه احداث می‌شود.
یک گرمخانه جدید در کرمانشاه احداث می‌شود

به گزارش کرمانشاه امروز؛ مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یک گرمخانه جدید در محدوده بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه احداث می‌شود.

محمد موحدی مجد، اظهار کرد: در حال حاضر یک گرمخانه در پارک جلالیه شهر کرمانشاه – ویژه آقایان – با ظرفیت رسمی ٣۵ نفر فعال است که امکان افزایش ظرفیت آن تا ۵٠ نفر نیز وجود دارد.

وی در ادامه افزود: در اردوگاه چشمه سفید نیز امکاناتی به منظور اسکان ١۵ نفر پیش‌بینی کرده ایم که به عنوان گرمخانه بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در صدد هستیم یک گرمخانه دیگر در محدوده بلوار طاقبستان برای خدمات‌رسانی به افراد بی‌خانمان  احداث کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: امکانات نگهداری و اسکان از قبیل سرویس بهداشتی و دوش در این گرمخانه ها همراه با یک وعده غذای گرم وجود دارد.

وی اظهار کرد: افرادی که در این گرمخانه‌ها اسکان پیدا می‌کنند، عموما معتادین متجاهری هستند که سرپناهی ندارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بعضی موارد نیز که همشهریان با شماره تلفن ١٣٧ تماس گرفته و به همکاران ما گزارش کنند، این افراد را به گرمخانه منتقل می‌کنیم.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌ها در شهر کرمانشاه تقریبا با نیازی که به تخت و اسکان داریم برابر است.

طبق گفته مدیرکل بهزستی استان، پنج گرمخانه نیز زیر نظر بهزیستی در استان کرمانشاه فعالیت دارد که سه گرمخانه در کرمانشاه، یکی در اسلام آبادغرب و دیگری در کنگاور است.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.