سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Thursday, 25 July , 2024
امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 19 محرم 1446
شناسه خبر : 1779
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ |
سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه:

هیات را تعطیل و خالی تحویل گرفتم

سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه به شرایط نابسامان وزنه برداری استان اشاره کرد و گفت: دوماه پیش هیات را تعطیل و خالی تحویل گرفتم.
هیات را تعطیل و خالی تحویل گرفتم

به گزارش کرمانشاه امروز؛ سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه به شرایط نابسامان وزنه برداری استان اشاره کرد و گفت: دوماه پیش هیات را تعطیل و خالی تحویل گرفتم.

بابک سلیمی که از حدود دو ماه پیش به عنوان سرپرست هیات وزنه برداری استان منصوب شده،بااشاره به نابسامانی‌های این هیات، اظهار کرد: متاسفانه زمانی که این هیات را تحویل گرفتم، وزنه برداری کرمانشاه تعطیل و در سالن ورزشی آن تجهیزاتی نبود.

وی ادامه داد: سالن وزنه برداری کرمانشاه چند بار مورد سرقت قرار گرفته و سارقین به بخش مهمی از تجهیزات آن دستبرد زده‌اند و حتی انبار سالن هم خالی است.

سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه که تا چند سال پیش خودش رئیس این هیات بود، افزود: مجموعه این مشکلات رکود وزنه برداری کرمانشاه و بی انگیزگی قهرمانان و ورزشکاران این رشته را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: به فاصله مدت کوتاهی که امور هیات را بدست گرفتم، مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان را در پیش داشتیم و در لحظات پایانی دو تیم را بستیم و راهی این مسابقات کردیم.

سلیمی گفت: هرچند تا چند سال پیش در بخش بانوان قهرمانان خوبی داشتیم و عنوان‌دار در کشور بودیم، اما متاسفانه بسیاری از ورزشکارانی که در این رشته فعال بودند آن را کنار گذاشته و تقریبا وزنه برداری بانوان تعطیل شده بود.

وی به انتصاب طاهره عظیمی از قهرمانان سابق و داور این رشته به عنوان نایب رئیس هیات وزنه برداری استان اشاره کرد و گفت: در کمترین زمان ممکن تیمی چهار تا پنج نفره را در بخش بانوان تشکیل دادیم و به مسابقات قهرمانی کشور در خوزستان اعزام کردیم که متاسفانه به این دلیل که تمرینی نداشتند، هیچ مدالی در این مسابقات کسب نکردیم.

سرپرست هیات وزنه برداری کرمانشاه با بیان اینکه عملکرد بخش مردان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ایلام خوب بود، افزود: تیم کرمانشاه با کسب پنج مدال طلا، سه نقره و دو برنز در این مسابقات، مقام سومی را کسب کرد.

وی تصریح کرد: هرچند تیم کرمانشاه می توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را هم کسب کند، اما متاسفانه به بدشانسی خورد و به دلیل کسالت دو نفر از وزنه برداران در جایگاه سوم قرار گرفتیم.

وی در پایان سخنانش در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات ریاست وزنه برداری استان گفت: یک کاندیدا برای این انتخابات ثبت نام کرده و احتمالا پس از تعطیلات عید نوروز انتخابات برگزار شود.

وزنه برداری کرمانشاه طی حدود یکسال اخیر با آشفتگی های مدیریتی مواجه شده، بگونه ای که رئیس سابق این هیات در خردادماه امسال درحالیکه حدود دو سال از دوره ریاستش باقی مانده بود، از سمت خود استعفا کرد و پس از او رضا سلیم ساسانی به عنوان سرپرست این هیات انتخاب شد که او نیز پس از مدت کوتاهی از سمت خود استعفا کرد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.