سعدی
همین نصیحت من پیش گیر و نیکی کن /که دانم پس از مرگم کنی به نیکی یاد
Thursday, 25 July , 2024
امروز : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 19 محرم 1446
شناسه خبر : 1139
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۱۰ |

چه کسی پاسخگوی صنوف متضرر از خاموشی های اخیر است؟

چند روزي مي شود كه خاموشي هاي ناگهاني و از قبل اعلام نشده مردم استان را نگران كرده و موجبات نارضايتي آنها را به بار آورده است‌.
چه کسی پاسخگوی صنوف متضرر از خاموشی های اخیر است؟

بنفشه امامی نیا

چند روزی می شود که خاموشی های ناگهانی و از قبل اعلام نشده مردم استان را نگران کرده و موجبات نارضایتی آنها را به بار آورده است‌.

در این میان بیش از همه این اصناف و بازاریان هستند که بابت این خاموشی ها دچار خسران و زیانهای بسیاری شده اند چراکه اغلب صنوف ما دارای شرایطی هستند که بیش از هرچیز وابسته به برق بوده و اگر برق مورد نیاز آنها تامین نشود بسیار متضرر می شوند.

در این بین از مسئولین محترم شرکت توزیع برق استان انتظار می رود که با انجام تدابیری شرایطی را فراهم آورند که دیگر شاهد قطعی های یکباره برق در استان نباشیم و یا اینکه حداقل قبل از انجام هر نوع خاموشی، جدول زمانبندی محلات و مناطق استان را برای اعمال زمان دقیق خاموشی اعلام کنند تا مردم و طبیعتا اصناف و بازاریان نیز بتوانند برنامه ریزی صحیح  و مطلوبی برای ساعات خاموشی داشته باشند.

انتظار می رود حالا که به ناچار باید قطعی برق را داشته باشیم حداقل با برنامه ریزی و مدیریت مناسب در زمان بندی قطع برق و اعلام آن به شکل گسترده آسیب های ناشی از آن را به حداقل رسانده و جلوی خسارات و ضرر و زیان به اصناف و مشاغل مختلف و حتی مسکونی را بگیریم.

نویسنده : بنفشه امامي نيا
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.